Tuesday, August 17, 2010

Meet my menantu (nak jugak)hehehe


Sila..sila tengok budak montel ini.
Nama saya Aqil Qushairy. Mummy saya satu opis dgn mil saya. Saya pon tak paham nape saya perlu dijodohkan seawal ini. Mummy ckp mil saya pandai masak + buat kek + kuih + macam2 lagi makanan feberet saya. Kalo saya dpt pegi umah mil saya, kenyang saya hahaha.Golfren saya, isk..malu nak chakap laaa (lalalalalala)

Pipi yang cam dah tataw nak letak mane.Gewaam!

Noti kan?
nota kaki ayam:
Photos taken during my fren's engagement, Fida on 24th July 2010. Oh yaa entry ni dibuat gara2 pc aku yg sdg biol tak dpt nak wat keje2 data tapi tenet sgt baekkk.Apakaaaah?

Wednesday, August 11, 2010

Kek Bulan June & July & Aug & Slamat Berpuasa!!

Just nak update gambo2 kek bulan June – Aug.

Skrg tak de masa sgt nak update tiap hari mak bizi!. Baru2 ni ade baca bloggers kene kejar LHDN ye!Kalo update n register nufnang nanti ade plak kene kejar dgn LHDN hehehehe.


Erk kalo Encik LHDN nak kejar pon income ciput tu mmg dah masuk zakat pon.Enough said, here few photos cakes I made since June ( masuk 2 bulan peram kuikuikui).

Kek bola sambut skali ngan Hari Bapa (lupa date) for families


1kg choc moist cake ordered by Kak Shariza (my x housemate) on 2/7

1kg choc moist cake ordered by Zana on 1/7

Kek bola ordered by Ila and Yies to surprise the hubbies on 10/7
2kg Choc moist cake order frm Juliana, hubby's opismate on 10/7
1.5kg choc moist cake ordered by my aunt on 28/7



cupcakes ordered by hubby's opismate on 30/7
Ni kek tuk makan2 masa Majlis bertunang Fida, my opismate on 24/7.


2kg choc moist cake ordered by Yam on 1/8
1kg choc moist cake repeat order from Juliana on 2/8

akhir kata: