"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer."
1) Next year i'm..
(patut tag ni wat thn lepas..thn lepas? Iyelah 2008!!!!)
2) I really want to go to...

(agak2 buleh lepas??)
3) My favourite place

(nikmatnye dapat tido tanpa sebarang gangguan mihahaha)
4) My favourite thing..

(ni buleh gado ngan kakak berebut remote tv)
5) May Fav Drink

6) My fav food


7) My fav color..

8) I live in..

9) I was born in..

10) A nikcname i had..
11) My College Major

12) My Bad Habit..
13) My Hobby..
14) I Wish..
I have much
















kak, feveret food kite same...sushi....yum yum yum....he he hehehehe
ReplyDeletecita2 nk pi angkasa lepas tu yang xblh tahannnnnnnnn...wakakakakakaka
ReplyDeletetp xper manatau kn..ko minum kopi kapal api msti sampi!!
lieya
ReplyDeletemmg sedap kan!
Tinie
hehe ala..berangan kebulan pe salahnye kaaahhh
aku le yg mulakn tag ni k.wil..nape ko x puas hati!! meh sini lawan koke dgn aku :)) hahahaha
ReplyDelete